Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

ja jsem sice laik ale doktor taky nabira pacienty po urcitou mez, kdyz ,ma plno, dalsi nebere

takze predstava ze bude nekdo zvysovat vyrobu do nekonecna je absurdni

1 0
možnosti
MH

To ale v článku řečeno nebylo

0 0
možnosti
JM

Brrrr...nějak mě z toho mrazí v zádech...

0 0
možnosti
JR

J62a56n 22R16á65ž

24. 12. 2022 18:57

Z nápadů, co jdou z Bruselu mi mrazí v zádech už hodně dlouho.

4 1
možnosti
Foto

J34a11n 76Š54i57k

24. 12. 2022 16:48

Podle nadpisu soudím, že asi nejde o přání k svátkům vánočním. Tak co už. Alespoň je popřeji Vám. A vysokou karmu, ať je máte hezčí.

9 0
možnosti
AK

No ony spíše nechtějí léčit i jiné a to dospělé!!Co by potom dělali až by je všechny vyléčily?A proto se už nedivím,že se jen pacienti udržují, aby jim nezemřely a braly za ně peníze!!

0 3
možnosti
LK

L51e34o 46K97R36Á56T97K92Ý

24. 12. 2022 16:05

Výstižné hodnocení situace....ale to panstvo nečte, nehodlá si kazit dojem ze svého úspěšného vládnutí (za které v průzkumu dostalo hodnocení 3- )......jsem zvědav, co přijde po Novém roce.....Evropa kráčí do propasti a ruku v ruce s inflací, nuceným šetřením a následným nedostatkem základních statků to moc veselé nebude ...

11 7
možnosti
VF

Přeji Vám radostné Vánoce.

(Článek jsem pro jistotu nečetla.)

7 0
možnosti
JV

Však bylo že tato vláda a parlament nejsou pro lidi. Jsou tu pro Brusel a sebe sami.

14 10
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 31,44
  • Průměrná čtenost 6280x
Martin Vavruša, chirurg, všeobecný praktický lékař a urgentista. Ředitel privátní kliniky Xyrix. Léčím své klienty-pacienty v Sudetech na obou stranách hranice. V mé DNA je zakódována úcta ke svobodě a svobodnému názoru každého člověka; svoboda je pro mě nejvyšší hodnotou.

Seznam rubrik