Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Pýcha předchází pád.....

8 0
možnosti
VF

Pane doktore, dostal jste do vínku talent, je správné, že ho využíváte. Hodně lidí dělá míň atraktivní práce. Zaslouží si stejnou a dobrou lékařskou péči. Vaše psaní se mně jeví jako nadřazování. Netvrdím, že takové je, ale já to tak vnímám. Ať se Vám daří v zaměstnání i v rodině, jen mějte víc pochopení pro "prosté" lidi.

17 1
možnosti
RC

Uspech je 10% talentu a 90% prace...

4 1
možnosti

Dobrý den pane doktore.Četl jsem některé Vaše články a s některými myšlenkami mohu i souhlasit.Je jich ovšem jen několik.Z většiny Vašich vět opravdu čiší arogantnost,nesnášenlivost a pocit nadřazenosti.

A dobrý znalec lidí asi také nebudete.Zařadil jste si mě do kategorie hospodských kecalů,kteří nic nedokázali a jen závidí.A to jen proto,že jsem nekriticky nepochválil Váš článek.Jak moc se může mýlit i pan téměř dokonalý.

Po vyučení(pro Vaši informaci - jde také o práci) jsem pracoval mnoho let jako zaměstnanec,protože jinak to nešlo.V roce 1987 se to změnilo a mohl jsem začít podnikat na tkzv.povolení NV.Později na ŽL.Podnikal jsem ve stavebnictví 34 let.

Za tu dobu jsem absolvoval desítky kurzů a školení z nichž devět bylo ukončeno Státní zkouškou.Postavil jsem devět domů,zrekonstruoval kolem stovky bytů a provedl další stovky drobnějších oprav.

Mohu se považovat za úspěšného a spokojeného důchodce,ale nemám potřebu to každý týden vypisovat.

A že si se mnou nepopovídáte neb nemám VŠ mi opravdu nevadí.Kádrování ostatních lidí podle vzdělání a postavení stejně není mé téma k diskuzi.

Přeji Vám hodně spokojených pacientů a zkuste ze svých výšin pohlédnout někdy i dolů.Může se Vám stát,že potkáte i velmi zajímavé a chytré lidi o kterých si ovšem zatím myslíte,že nejsou hodni.

13 3
možnosti
MK

M65i41l17a45n 25K15ö91n28i93g

20. 6. 2022 17:04

Promiňte. Co jste tím chtěl říct?

Cenašel jsem ve vašem příspěvku cokoliv, co by rozporovalo jakoukoliv informaci z článku. S čím tedy nesouhlasíte? Protože z tohom, jak autora napadáte snad asi s něčím nesouhlasíte.

já mám pocit, že vás z nějakého důvodu článek urazil, ale ani sám nevíte proč.

1 0
možnosti
TB

Ačkoli "argument VŠŽ" je nyní v diskuzích bohužel příliš rozšířen, s tímhle musím souhlasit.

1 0
možnosti
EH

Nejhorší lékaři trpí blahosklonností a mají potřebu kádrovat klienty dle vnějších parametrů jako IQ nebo vzhled, stáří.

Možná jste finančně za vodou, protože umíte investovat. Možná jste nejchytřejší bloger a diskutér. Potřeba to vysvětlovat ukazuje na nedostatek sebevědomí.

Takže je tu stále na čem pracovat. Pak zjistíte, že je jedno, kolik lidí docení vaše myšlenky a kolik pacientů vás má za poloboha. :-)

6 3
možnosti
Foto

J58a24n 32Š57i65k

20. 6. 2022 6:39

Většina lidí má nějaké hodnoty. Vy jste se rozepsal podrobněji o svém životě: vzdělání, firma, peníze. Nikde ani jedno slovo jako lidskost, nadhled, laskavost. Avšak jen láskou se mění svět, ne výklady z kazatelny, která ční nad všemi shůry. Možná by potom z dvaceti pěti tisíc přečtení bylo více chápajících než dva. Co ostatní? Jako kdyby byli zatraceni. Jenže láska k druhým je také dřina. Dokonce větší než podnikání, pane doktore. Hezký den

12 1
možnosti
RC

Laska opravdu neni to, co meni svet.

0 1
možnosti

Tvl. Tahle četba skoro bolí skoro fyzicky. Pokud jste poctivou prací dosáhl úspěchu je to supr a přeji vám to. Ale fakt to neznamená že jste pochopil vesmír a vaše soply se změnily v med. Pokud tvrdíte jak hodnoty nevznikají bez práce nechlubte se jak jste vydělal na spekulacích s bitcoinem, koment se Švýcarskem je mimozni, heslo o příčinách hluboce iracionální atd.

18 1
možnosti
JB

J92a90n 78B89u96r23d25a

20. 6. 2022 14:56

Kdysi jsem myslel, že absolutně nejhorší v tomto jsou inženýři. Petr Pithart pak řekl, že si myslí, že lékaři. Asi na tom něco bude.

1 0
možnosti
Foto

I36v26o 25C27i59l54i31c61h

19. 6. 2022 19:39

Výborný text R^

2 1
možnosti

Podobný přístup měli lidé k softwaru. Za počítač a komponenty platili vcelku ochotně, ale když měli zaplatit za něco tak nehmotného (a vymyšleného hlavou a ne rukama:-)) jako SW, dost se ošívali. To už se naštěstí přece jen změnilo.

4 0
možnosti
EH

Jestli to nebude tím, že ten SW stojí desítky let stejně, zatímco platy šly nahoru. Navíc spoustu užitečných programů se dá pořídit zdarma.

2 0
možnosti
Foto

Pane doktore, u nás třeba na ultrazvuku mají na dveřích takovou mašinku, kam příchozí pacient vsune kartičku a tím je zanesen do systému. Nevsune-li, nebude sestrou zavolán. Viděl jsem to i v jiných zdravotnických zařízeních. Plus k tomu digitalizovaný objednávkový systém. Objednaný pacient dostane ještě včas upozornění do mobilu (SMS). Nebo - vyžádání e-receptu přes SMS. ATD. A recepci máte?

Oné paní jste to měl vysvětlit jinak, trochu lidštěji. Na druhou stranu z vlastního podnikání vím, že udělal někdy něco zadarmo vám udělá jen reklamu. Můj otec byl zubař a díky tomuto přístupu měl velmi dobré jméno.

8 0
možnosti
ZH

Jistě je dobré dělat si takto reklamu. Avšak z článku jsem pochopil, že i konzultace šla na pojišťovnu, tedy nechápu, proč se paní zdráhala s kartičkou. U takových paní se nezřídka stává, že se jde "jen" na něco zeptat a pak tam skejsne hodinu. Pokud by platba nešla na pojišťovnu, nebyl by důvod kartičku požadovat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 32,04
  • Průměrná čtenost 6280x
Martin Vavruša, chirurg, všeobecný praktický lékař a urgentista. Ředitel privátní kliniky Xyrix. Léčím své klienty-pacienty v Sudetech na obou stranách hranice. V mé DNA je zakódována úcta ke svobodě a svobodnému názoru každého člověka; svoboda je pro mě nejvyšší hodnotou.

Seznam rubrik